• .
  • .
  • טל: 1161 930 (08)

מוראל נותנת חסותה לתערוכת ״סאונד- קול וחומר בעיצוב״ במוזיאון העיצוב חולון

תערכות "סאונד – קול וחומר בעיצוב נפתחה ב 29 ליוני ןתרוץ עד 28 לאוקטובר 2017.  " מוראל, יצרנית הרמקולים הישראלית נתנה חסות לתערוכת ״סאונד – קול וחומר בעיצוב״ שמתקיימת במוזיאון העיצוב בחולון. ההפתעה היתה אדירה!" נמר לוי – DTOWN

שני מייצבים בתערוכה נושאים את רמקולי מוראל.

בגלריית ד"ר שולמית כצמן להרגיש סאונד (Sense of Sound)  נבנה מיצב מקורי ואינטראקטיבי שיצרו ענת ספרן ולילך שטיאט במיוחד עבור חלל הגלריה התחתונה. בחלל הוצבו 10 רמקולי הדגל של החברה  FAT LADY.

ועבודות סאונד מקוריות הולחנו במיוחד למיצב. המבקרים מוזמנים לחוות את הסאונד ואת התצוגה החזותית שלו בישיבה ובשכיבה על הגבעה שתופסת כמעט את כל חלל הגלריה ולהשפיע על הייצוג החזותי בזמן אמת.

בקיר הכניסה לגלריית נשמעים הרמקולים הנסתרים החדשניים של מוראל SOUNDWALL SURFACE – וניתן להאזין לקיר המספר את סיפור המיצב דרכם.

בכניסה למוזיאון מוצגת ארכיטקטורה של סאונד/סאונד של ארכיטקטורה   מבנה מוזיאון העיצוב חולון האיקוני בעיצובו של רון ארד, שזכה לשבחים וסיקור רב ברחבי העולם, הופך במהלך חודשי התערוכה למבנה מוסיקלי. כ-100 רמקולים של מוראל הוצמדו למבנה באמצעות מגנטים ומשמיעים צלילים ב-16 ערוצים תוך התייחסות לצורה, לחומר  ולסביבה בה נמצא המוזיאון.

playingbuilding2_673 400

הכמיסה למוזיאון עם כ -100 רמקולי מוראל

playingbuilding_673 400

גלריה תחתונה חלל התהודה צילום שי בן אפרים (4) 400

הגלריה תחתונה- 10 רמקולי  Fat Lady

צילום: שי בן-אפרים

עוד על התערוכה  באתר המוזיאון כאן



Related Posts

Comments are closed.